tisdag 5 juni 2012

MysYougi!

Yougi förvånar mig varje dag, det är små saker som i hans värld är stora. Han har sen ett antal månader tillbaka börjat hoppa upp mot oss och lägga tassarna på oss och huvudet tätt intill, så står han på sina bakben för att få mys och närhet. Att det var helt okej och tillåtet att hoppa tog tid för honom att förstå. Att sitta i knät tog sin tid också och vi har fått lyfta upp honom, stel som en pinne men han vill sitta kvar. Idag kom han som vanligt och la tassarna i mitt knä och huvudet tätt intill bröstet på mig ståendes på bakbenen, av ren reflex sa jag hopp då. Å mitt lilla hjärta flög upp i knät och bäddade ner sig, oj så varm jag blev i hjärtat! Min älskade lilla Yougi, jag undrar så vad han har varit med om och jag njuter av varje stund tillsammans med honom och att få se honom utvecklas hela tiden! Jag tycker att han är trygg med oss men såna här saker får en att förstå att för honom finns det fortfarande saker som han har kvar att lära om det trygga livet...





1 kommentar:

Lisa sa...

Han är SÅ fin!!

Kram