tisdag 19 juni 2012

Leriga, lyckliga hundar!

Idag tog vi långpromenaden förbi hundfältet för spring. Fältet var mycket blött och lerigt men då Trion visste vart vi var på väg så hade jag inte hjärta till att inte låta dem springa när vi väl var framme... det finns ju dusch!

Bråttom, bråttom vi vet vart vi ska och vi vill springa!








Allt annat än rena hundar...




På vägen hem gick förbi en tom stor fotbollsplan och inte kunde jag låta bli att låta Jester springa lite till med sin boll. Gilly fick också ta ett par varv, Yougi var lös hela tiden när de andra sprang men jag hade korv i fickan så han kunde inte lämna min sida...


Nu har jag trötta hundar som lyckligt har sprungit massor, inte Yougi förtsås... Rena är de nu också då alla åkte in i duschen när vi kom hem, Trion är inte lika lyckliga över det..!

Inga kommentarer: