lördag 23 juni 2012

Midsommar!

Vilken underbar Midsommar vi haft här hemma! Nära och kära kom och firade Midsommarafton hemma hos oss. Så mysigt med massor av god mat, skratt och härligt väder. Storöra Sinc var med här hemma och firade han också så det var lite mer fart på hundarna här hemma än vanligt... Jag älskar att se hur bra alla fyra fungerar tillsammans, aldrig några problem de blir verkligen en flock tillsammans.

Trion kopplade lätt av när vi var på Midsommardansen, så härligt att se att även Yougi börjar koppla av så pass att han kan lägga sig ner! Det var en hel del folk på dansen och många hundar, Tax, Grand danois, Rottweiler, Schäfer var några av alla hundar vi såg. Det var en liten flicka på vägen hem från dansen som frågade sin mamma om mina hundar var stora taxar... så full i skratt jag blev. Hennes mamma svarade nej jag tror det är såna hundar som kan springa snabbt. Annars var det som vanligt många som kommenterade hur lugna Trion är och bra med barn då det var ett par barn som var framme och klappade och kollade tänder mm innan deras föräldrar hann stoppa dem. De är helt underbara mina Tre!




Midsommardagen började mycket slött då vi alla var trötta här hemma, ja inte Lillhusse då förstås! Mest tillbringade vi dagen sovandes jag och Trion... Nej jag var inte bakfull bara trött, semestertröttheten som kommit över mig tror jag.



När vi sovit och slöat nästan en hel dag så började det krypa i kroppen på både mig och Trion så vi lurade med oss Husse och Lillhusse ut på promenad. Vi gick till en stor fotbollsplan så Lillhusse kunde sparka boll vilket han älskar och Trion fick springa. Tror att både Lillhusse och Trion hade lika roligt, som de sprang!













Inga kommentarer: