tisdag 27 november 2012

Paws hundskor.

Nu är jag så trött på plastpåsar och barnsockor som bara hasar ner och aldrig sitter på plats på Jesters tass. Vi har ju rätt nyligen haft 14 dagar med det här hemma och nu väntar 14 dagar till. ..Veterinären nämde även att hundskor kanske vore något för Jester något jag tror att jag aldrig kommer få på honom... men de här tänkte jag testa! Mest nu under tiden som tassen inte får bli blöt och behöver ha skydd.




Jag tror att de kan vara bra och fungerar de bara hälften så mycket bättre än plastpåsar med gummisnoddar så är de värda varenda krona. Det är gummisockor som ska sitta bra på tassen, de är engångstofflor men går att använda flera gånger och de håller bra. Jag hoppas att det är lika bra som de låter för det verkar toppen! Hoppas de hinner komma innan helgen nu!


Inga kommentarer: