lördag 17 november 2012

Lyckliga hundar och trött matte...

Idag kröp jag upp från sjuksängen och gav mig ut på en långpromenad med Trion. Kände mig piggare idag och så behövde hundarna verkligen få komma ut och springa av sig och få en långpromenad. Det blev 5 härliga kilometrar med bus i hagen så nu är matte trött, väldigt trött och Trion också för den delen. Så lyckliga mina Tre var över en promenad med matte sin igen, deras svansar gick i ett när de förstod var som var på gång, lika lyckliga som jag var över att äntligen komma ut på en promenad med mina Bästa Tre, som jag har saknat det!


Var sån fart på Trion idag så kameran han inte med alls...

 
Yougi han fick inviga sin nya tröja på promenaden, han stortrivs i den, så mysigt för en frusen liten kille. Väldans söt blev han också i den!




Imorgon väntar en ny långpromenad tillsammans med goa vänner, som vi saknat dem!

Inga kommentarer: