torsdag 28 juni 2012

Kungsbyn!

Idag tog husse, jag och Trion en liten utflykt ut till Kungsbyn för att träffa Sally vår fd jouris som nu heter Roxy. Det blev ett härligt gäng för bus, Roxy och hennes kompisar en Italiensk vinthund och en Rhodesian Ridgeback (som min Trio inte tyckte om då han var stor och bufflig och bara ville rida på dem...) sen var det även en Leonberger på 15 månader i hagen, Tyson så stilig! Förutom att mina inte tyckte om Ridgebacken och att Gilly en gång började jaga lilla Italienaren men slutade på en gång när jag sa till så gick det himla bra med 7 hundar lösa tillsammans, så härligt att se olika raser leka tillsammans även om det är vackrast att se ett gäng vintisar springa tillsammans.

Måste verkligen ge beröm till den fina och stooora hundrastgården de har vid Kungsbyn, helt underbar!

Bus med Leonberger, han var kul att springa ifrån tycket Trion.


Full fart, nu kom Roxy med familj!


Fina, goa busRoxan!



Kurragömma i höga gräset...


Glada BusFian, så härligt att träffa henne igen hon har för alltid en plats i mitt hjärta!


Härlig bild men varför måste det flyga en mygga/knott eller vad det var framför linsen precis när man tar kort, Yougi blev alldeles suddig..?!



Hit ska vi igen på lördag då NNL har en hundpromenad som ska gå ute på Ängsö och sen kan man avsluta i hagen för bus efter promenaden om man vill - det kommer bli superskoj!

Inga kommentarer: