fredag 29 juni 2012

Hundvecka!

Det har verkligen varit mycket hund den här veckan i Västerås, härligt men bäst är ändå stunderna tillsammans med min Trio! Idag åkte vi till en utehockeyrink där Trion kunde springa som tröst för att de inte fick vara med matte när hon var med Roxy, även om de kom en stund på slutet för att visa upp sig. Det märks att Trion är lite trötta för det var inte mycket till spring inte... Att vara runt på olika platser och i olika miljöer det tar på krafterna. Så istället för spring så tog vi en promenad i skogen istället tillsammans med Husse och Lillhusse, mys tyckte Trion som helt plötsligt blev mycket piggare!




Vi var runt lite och handlade idag också och då sprang jag på den här hundbädden på Hööks för bara 169 kr, den hade kostat 299 kr. Tänkte på en gång en sån skulle Yougi älska, perfekt till vårt sovrum hemma där vi behöver en ny bädd. Vem la beslag på bädden på en gång, jo finaste Yougi!


Nu blir det sova av för imorn blir det mera hund, nämligen en hundpromenad med ett helt gäng hundar, räknade till att vi minst skulle bli 15 hundar... och sen bus i Kungsby hagen - skoj! Det bästa av allt är att jag ska få träffa både Flossy och Glimmer imorgon på promenaden, tänk då har jag träffat alla mina "jourisar" den här veckan!

Sen ska vi ta det lugnt på hundfronten och bara vara tillsammans Trion och vi och fara uppåt till Dalarna och bara mysa familjen tillsammans, precis så som det ska vara när det är som bäst! En hel del äventyr kommer vi förstås hitta på tillsammans!

Inga kommentarer: