måndag 26 december 2011

Trötta hundar och utvilad lillhusse...

Så underbart skönt det är att vara ledig, bortsett att jag ska jobba en sväng på onsdag så har jag många lediga dagar kvar, härligt!

Älskar dagar med en lugn förmiddag och en långpromenad med hundarna efter lunch, precis som idag! Idag har det även varit underbart väder, solen har var framme (trots stormen inatt...) och det har varit vår i luften.


Lillhusse somnade fort i vagnen, mys!


Mina vackraste Tre!





Många spännade fält - doftar gott av rådjur, älg och hare skulle jag tro, en och annan sork också kanske...



Självklart har även finaste Flossy varit med på promenaden och njutit av härlig natur, hon stortrivs med promenader här på landet det finns ju så mycket spännande dofter!



Fryser lite när man måste stå still för fotografering...


Mörkret kom ikapp oss som vanligt, så vackert det är ute när solen går ner! Nu är är jag och hundarna trötta och sugna på kvällsmat och soffmys och lillhusse är utvilad och pigg efter att ha sovit flera timmar i vagnen i friska lantluften - underbar dag!




Inga kommentarer: