fredag 9 december 2011

Grått...

Idag det har varit en blåsig och grå dag här hemma! Runt om i landet blåser det och på vissa ställen snöar det, på andra ställen som här hemma har det regnat idag istället... Jag hade hoppats på en ordentlig snöstorm här hemma men än har vi inte sett mycket till snö här, jag vill verkligen ha snö nu! Nu tror jag att vi klarat oss bra mot blåsten till skillnad från andra städer i Sverige, det är skönt i alla fall!

Tråkigt väder och sjuk lillhusse då behövs det saker att göra inne. Så lillhusse och jag fixade iordning lite gott till hundarna idag som nu står i frysen och väntar.


Konger fyllda med baconost, märgben fyllda med leverpastej och färskfoder, mums tycker Trion! 

2 kommentarer:

Maria Segedi sa...

Måste bara fråga? Är kongerna helt fyllda med baconost och blir de inte dåliga i magen av det? Hur diskar du kongerna sedan på bästa sätt?

Camilla sa...

Hej Maria!

Ja jag fyller de små kongerna fulla med baconost eller skinkost, de lite större fyller jag inte helt. Ingen av mina blir dåliga i magen av osten och har aldrig blivit. Diskar man för hand är en sån borste som man har att göra rent nappflaskor bra annars kör jag mina i diskmaskinen, jag sätter fast dem så de står rätt upp då blir de rena och fina!

Varma hälsningar Camilla