lördag 3 december 2011

Fyrklöver!

Fredagkvällen var en lugn kväll här hemma, Trion, Flossy och jag tog en kortare 30 minuters promenad medan pizzan var i ugnen. Ja Flossy är här hos oss på besök över helgen, mys! Efter promenaden och pizza så tog vi fredagkväll här hemma.

Fredagsmys i soffan!


Lördagen bjöd på grått och trist väder men jag och hundarna längtade ut så det var bara på med regnkläder på oss alla för att ge oss ut på äventyr. Det blev en härlig promenad på fyra timmar trots blåst och regn... Vi hann med spring och godissök i hagen också, superskoj och så härligt att se hundarna springa för fullt!

Grått och lerigt, jag vill ha snö och minusgrader nu!




Min Vackra Trio!


 Fyrklöver av Långnosar!



2 kommentarer:

Eva sa...

Hej Camilla och vilken glädje det är att läsa om dina hundar och titta på bilderna. Underbara... Jag känner igen dagsrutinerna då vi själva har hund. En 12-årig Greyhound kille som trots åldern har leklusten kvar. Han har inte lika mycket spring i benen längre då han är svag i bakpartiet. Men vi går fler korta prommisar istället. Tack för en jättetrevlig blogg. Hälsningar från Klintehamn, Gotland och Eva

Anonym sa...

Men ååhhh, du får gärna komma över o ställa upp våra yrväder så där snyggt så vi får fina kort oxå. Istället har vi en massa kort där alla (två) försvinner åt olika håll och kvar finns bara svansar och nån ända. I bästa fall.
Fast det handlar nog om mer träning. Både i stillastående o fotografering:)
Hälsningar från
Glimmer o MacArties husse o matte