söndag 25 december 2011

Jul i Västerås!

Gilly har inte svårt att koppla av i Västerås... Hon känner sig som hemma!



För Flossy var det första gången i Västerås och hon skötte sig galant! Hon stördes inte av barnen som sprang runt och lekte, inte heller av alla nya männsikor men hon hade stenkoll på mig hela tiden. Bäst var det att få sova nära nära men det älskar hon alltid att få göra!

Tätt intill jourmatte.


Julaftons promenad i Västerås!



Tomten på besök!


Hundarna kopplade jag i fall de skulle tycka att den där tomten var en otäck typ men ingen av dem brydde sig så mycket annat än att de ville fram och hälsa sen kunde de lägga sig ner på täcket igen, duktiga flickor!


Efter lite mer än ett dygn i Västerås var det dags för oss att åka tillbaka till pappa min, så på julaftonskvällen packade vi in oss i bilen igen! Oj vad jag längtade efter mina Långnosar som var kvar hos pappa <3, första gången jag sovit utan dem sen de flyttade hem till oss, hm jag är en "hönsmatte" tror jag..! Jester och Yougi hade förstås haft det bra, Yougi hade inte lämnat min pappas sida och Jester var sitt lugna vanliga jag även om han hade väntat, inte velat äta mm, ja är man mattes hund så är man! Nu är vi alla samlade igen på julaftonskvällen!

Inga kommentarer: