söndag 15 januari 2012

Trion på promenad!

Idag tog jag en långpromenad tillsammans med bara Trion, så mysigt! Det var ett tag sen vi gick bara vi, liten Flossy har varit med nu på alla promenader förstås. Det är mysigt att ha Flossy med men ibland är det skönt att bara gå med sina, att känna hur det känns att bara ha tre koppel i handen igen, att bara göra saker som vi brukar göra tillsammans. Vi hade klövjevsäkorna på och mycket godis med, en helt underbar promenad tillsammans!


Flossy fick en egen promenad med mig innan jag gick iväg med Trion och det var härligt att bara gå med henne också och se att hon brydde sig inte om att det bara var hon och jag. Hemma hade hon sen blivit lite ledsen över att bli kvar hemma med jourhusse och lilljourhusse när jag och Trion gick iväg men det hade fort gått över.

Till allas glädje så möttes vi sen uppe vid hagen för bus, Flossy kom med lilljourhusse, jourhusse och jag med Trion. Det blev ett glatt återseende och mycket bus och spring. Vi var länge i hagen så de hann både springa, vila, leta godis, springa mera, vila lite till, nosa, rulla i gräset och springa mera! Med mig hem hade vi sen 4 mycket trötta Långnosar.

Så nu är vi laddade för en ny vecka!

Inga kommentarer: