fredag 26 november 2010

Shopping...

Har precis beställt 3 nya fleecefodrade regntäcken till hundarna och 3 nya fleecetäcken som är på väg. Nu saknar jag bara något som värmer bröstkorgen på mina fryslortar... Jag vill inte ha täcken med bröstskydd då de jag provat skavar på den tunna huden vid benen och så rör de sig inte bra i dem.

Har en god vän som ska titta om hon kan knåpa ihop fleecetäcke med bröstskydd som inte skaver och som de kan röra sig bra i. Jag är nämligen inte överens med något som har med ordet sy att göra, tyvärr!

Men nu har jag hittat den här - vill bara ha!!!


Den ser verkligen ut precis som jag vill ha det! Skyddar bröstet bra och sitter utan att hanhundar kissar ner det och de kan röra sig helt obehindrat med sina framben. Synd bara att det är juletider och pengarna går till annat just nu... men vem vet jag kanske hittar lite pengar i madrassen. Den vore iaf super att ha under ett vanligt täcke, varmt och skönt blir det då.

Inga kommentarer: