fredag 29 april 2011

Sommarplanering

Idag har jag satt mig ner och börjat planera inför sommaren, semester och de NeverNeverLand träffar vi ska åka på i sommar.

Nu först den 15 maj så är det bakluckeloppis i Västerljung och en liten NeverNeverLand träff. Det ska bli skoj att träffa lite NNL hundar och goa vänner. Alla pengar som kommer in den dagen kommer gå ner till Irland!

Lördagen den 11 juni är NeverNeverLand inbjudna av Stockholms hundkapplöpningssällskap där vi ska visa upp NNL verksamheten och där man har möjlighet att ställa ut sin NNL hund - jag ska ställa ut Jester har jag planerat.

Till vinthundsutställningen på Lövudden i Västerås kommer vi ockå, i alla fall en av dagarna! En mycket rolig utställning med många vackra hundar där NeverNeverLand kommer visa upp sin verksamhet.

I augusti, troligtvis ibörjan på augusti kommer NeverNeverLand ha sin stora årliga träff på Tullgarns slott i Sörmland och det kan vi absolut inte missa!

Jag ser verkligen framemot att träffa nya och gamla hundar och deras underbara familjer på dessa träffar/tillställningar! Jag älskar att få visa upp mina underbara hundar och att få berätta om situationen på Irland och framför allt att få berätta om dessa underbara hundar - de irländska rescue hundarna!

Sen ska vi nog försöka få till ett par semesterveckor i Dalarna därimellan, husse, lillhusse, jag och alla hundarna tillsammans! Längtar efter semester då vi kan rå om varandra hela familjen och bara njuta av att vara tillsammans! Sen blir det nog lite småturer i sommar också för att hälsa på nära och kära - vill ha semester nu! Men man ska leva här och nu - en dag i taget så det är bara att njuta av dagen och inte blicka framåt för mycket!

Inga kommentarer: