fredag 1 april 2011

Dessa vackra Greyhounds!

Det finns så många hundar som behöver hem... både här i Sverige och i andra länder runt omkring oss. Mitt hjärta slår lite extra för de irländska hittehundarna/rescuehundarna, jag har själv tre stycken här hemma, min finaste trio. Tänk att de alla tre en gång har varit oönskade, det gör ont i hjärtat!

Jag satt och tittade runt på Paws hemsida och kikade på nya hundar som kommit in till dem. Paws är ett rescue, det rescue som Jester, Yougi och Gilly kommer från, det rescuet som gav mina älsklingar en ny chans till ett liv där de är älskade hos mig.

Tänk så många vackra hundar det är som längtar efter ett alldeles eget hem, ett hem där de är älskade och önskade...

Två skönheter som fick mitt hjärta att slå lite extra!

Aimee - så otroligt vacker! Har fått hem i Tjeckien!

Det är något speciellt med dessa svarta vackra greyhounds, de får alltid mitt hjärta att slå lite extra. De är så otroligt vackra och så underbara och samtidigt vet jag att just svarta greyhounds är svårast att hitta hem till.

Ziggy - en tjej som är en av alla de tusentals halvsyskon till min Gilly. Så otroligt söt! Söker fortfarande hem!


Dessa vackra Greyhounds!

Inga kommentarer: