söndag 11 augusti 2013

Söndagspromenad med Sju!

Idag har Fyrklövern och jag haft en heldag i skogen (nästan iaf), vi åkte iväg vid klockan 10 och kom hem klocka 16. Så nästan 5 timmar blev det i skogen, kan man ha en bättre söndag! Vi hade även med oss Sinc då systeryster jobbade och så var finaste vännerna Ida och Cliff med matte med förstås! Vi åkte till vackra Ryssbergen och vandrade i skogen med god matsäck med i våra ryggsäckar, tror allt att vi alla njöt lika mycket.
 
 
Vilket gäng! Vi tog upp hela stigen... tur vi valde den leden som man nästan aldrig möter någon på, den vackraste leden också!

 
På rad...
 
 
Så vacker skog!








 
 
Liten Ozzy älskade skogsäventyret, så mycket spännande att nosa runt på! Superduktig är han, han fick gå lös en bra stund och kommer så fort man ropar och han hängde med utan problem på vår vandring!
 
 
Paus, stannat för matsäck!



 
Vilken underbar dag, perfekt väder, vacker natur, bästa hundarna och fina vänner!

 
Min Fyrklöver, kan inte ord beskriva hur lycklig jag är över dem alla Fyra!

 
Sinc med sin älskade pinne, tänk att en pinna kan göra en så glad, SötSinc!

 
Fem koppel att hålla reda på...

 
Utslagna och trötta vid vätskepausen innan bilfärden hem...

 
Hemma igen så gick jag igenom mina Fyra noga i jakt på dessa vidriga små kryp och jag hittade en del... Blääää!

Inga kommentarer: