söndag 18 augusti 2013

En helg på landet - söndag!

Söndagen tillbringade vi också på landet och bara myste tillsammans, så som en helg ska vara när den är som bäst!
 
Startar morgonen med mera godissök, de älskar verkligen det min Fyrklöver!


Gilly min vackra Greyhound, min prinsessa!





 
Jester min bästa vän!





 
Fina, fina Yougi!






Bästa lilla Ozzy!
 







 
Hela gänget!

 
Skogspromenad, nu har vi fått med oss Lillhusse också!

 
Men vi fick vända för det började smälla i skogen igen, älskade lilla vän så stressad han blir.

 
Skönt med en vän att luta sig emot, två så goa vänner!

 
Bara mys!

 
Ozzy fick sitta fastbunden när jag inte kunde ha full koll för han skulle bara äta upp kattmaten så fort han var lös... ingen av de andra Tre bryr sig om den maten men Ozzy tyckte den var mums.

 
Bäst är ändå mys i knäet!

 
Sovandes gäng på rad...
 
 
En sån härligt skön helg vi har haft, nu är batterierna laddade för en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer: