tisdag 20 augusti 2013

Bästa kvällarna!

Älskar dessa sensommarpromenader när luften är klar men ändå ljummen! Idag blev det tre timmar i skogen, helt underbart och helt klart de bästa sättet att tillbringa en eftermiddag/kväll! Vi tränade lite Dogparkour, busade i hagen och gick ett helt gäng härliga kilometrar. Har en känsla av att vi alla kommer sova gott i natt...

Fyrklövern fastnar bara på bild när de letar godis nu för tiden i hagen... Har inte tid att fota när de springer för jag bara njuter av att se dem sträcka ut!

 
Min balsam för själen!




 
Det börjar synas att hösten är på väg...


 
Nu har de en del att göra på åkrarna...
 
 




 
Jag som sa att jag inte sett så mycket Rönnbär i år... tror jag måste ändra mig det är en hel del Rönnbär på träden. Har vi tur får vi en ordentligt vinter i år också men det kan få vara lite kortare än förra året.




Inga kommentarer: