lördag 10 augusti 2013

Höstens kurser...

Nu är höstens kurser ute hos Trofasthund där jag brukar gå kurs hos men det är inte lätt att välja! I höst finns det så många spännande kurser att välja på... agilitykurs, freestylekurs och ett par rallylydnadskurser både en grund och en påbyggnad med fortsättning i ett. Sen finns det en aktivera mera kurs som lät intressant men fel dag och tid för oss, tyvärr och sen vardagslydnadskurs det skulle varit skoj att gå med Ozzy bara för att bygga upp lite samarbete.

Vad ska man välja!? Med fyra hundar med lite olika behov låter allt spännande men jag tror att det blir Jester och Gilly som jag anmäler till kurser nu i höst. Ozzy och Yougi väntar jag med tills våren när det är bättre väder, väder som passar dem bättre och så har Ozzy fått bo in sig lite mer här hemma.

Nu har jag i alla fall anmält mig till agility med Jester och Rallylydnad påbyggnad och fortsättning med Gilly, nu hoppas vi att vi kommer med! Kanske blir det någon mer kurs vi får se... En Freestylekurs med Gilly blev det visst också, hoppas den blir av den här gången vore så spännande och skoj!

Inga kommentarer: