måndag 26 augusti 2013

Liten sele!

Tyvärr lyckas jag inte få tag på hon som sytt mina selar till mina stora Tre, Sighthound design by Jecka vilket är mycket synd men det verkar vara fler än jag som inte lyckats. Det är ju helt klart de bästa selarna så lite ledsen är jag över det... Men nu har jag letat efter en sele som skulle kunna sitta bra på liten Ozzy för hur det än är så trivs jag bäst när hundarna har sele på sig på promenaderna. Liten Ozzy ligger även på en del i kopplet ibland och då är det ett måste med en sele tycker jag för att spara rygg och nacke. Den här selen tror jag att det kommer bli, nu hoppas jag att den sitter lika bra som jag tror! Snygg kommer han i alla fall bli!

 
Ett nytt halsband är på gång också till Ozzy... ska bli spännande! Sele är helt klart bäst men ibland är halsband smidigt och snyggt och ett brett halsband kan vara skonsamt det också.
 

Inga kommentarer: