onsdag 8 februari 2012

Nya halsbanden är här!







Halsbanden är så välsydda och verkligen gjorda med stor omtanke. De är breda och verkligen stadiga på men samtidigt så mjuka, för att inte tala om hur snygga de är! Attans jag som inte tänkte beställa mer halsband nu... men nu måste jag bara ha snygga sommarhalsband också, lika breda och snygga!

Har nog tänk om med täcken just nu, jag måste verkligen fundera ett tag innan jag bestämmer mig, veliga jag! Har skickat en beställning på nya fleecetäcken från Jecka - fleecetäcken är det iaf jag använder mest så det måste jag ha nya när mina gamla gått sönder. Sen tror jag att jag väntar med vinertäcken, jag gillar lager på lager då kan jag ta av det som blir varmt mm. Så då beställer jag nog istället bara undertröjor från DG doggear till Trion. Då klarar vi oss den vinter som är kvar och våren utan problem så får jag ta och fundera på det där med vintertäcken till nästa höst! För undertröjor, fleecetäcken och fleecefodrat regntäcken blir som ett varmt vintertäcke!

Inga kommentarer: