fredag 3 februari 2012

Hundsaker!

Jag har allt sett att Trions nya halsband är färdiga, så de kommer säkert i veckan som kommer! Jiiipppiii och så snygga de blev, dreglar!

Foto: Josefine Stening

Har nog även bestämt mig för att beställa nya vinteräcken till Trion, eller nya egentligen har vi inga vintertäcken utan vi har kört lager på lager men nu har fleecetäckena börjar ge sig. Gillys är i två delar tack vare Jester och Yougis börjar också gå sönder på ställen som är svåra att laga. Så nu är det verkligen dags att beställa nya, så tråkigt ;D Har hittat täcken jag vill ha i USA så det blir att beställa därifrån tror jag. Blir i så fall en Tummy Warmer till dem var (det har jag drömt om länge) och ett vintertäcke till dem var. Fördelen med dessa täcken förutom att de är snygga och har det jag vill ha i ett täcke så kan jag välja färg! Så Yougi kan få blått, Jester grönt och Gilly lila så husse kan hålla isär vems som är vems och så blir de supersnygga min Trio! Ser inte ut att bli så super dyrt heller, för sex täcken och frakt kommer jag nog landa runt 2500 kr och det är ett bra pris!

Nästa steg blir nya fleecetäcken från JECKA! När allt sen är beställt och har kommit hem till oss då kommer våren men då är vi ordentligt laddade för nästa vinter ;D


Inga kommentarer: