tisdag 28 februari 2012

Mina hjärtan!



En mysdag har vi haft här hemma med mycket lek ute i solen tillsammans lillhusse, Trion och jag. Älskar dagarna när man slutar tidigt från jobbet som idag om man nu bortser från att man även börjat tidigt.

Nu på kvällen tog Trion och jag en lång kvällspromenad under stjärnklar himmel, under promenaden tränade vi på hoppa upp, hoppa över och balansövningar på stenar mm ja allt vi hittade som passade bra för lite "agility". Det är så härligt att se Gilly som var så stel, klumpig och ovig när hon kom, nu är hon ju riktigt smidig om man nu någonsin kan kalla en Greyhound det! Även Yougi som tycker det mesta med krav är urjobbigt hoppar upp och ner och balanserar med viftande svans, det är stort! Jester han är ju som alltid en bergsget och det är verkligen hans grej det här med att hoppa och balansera, han är så smidig! Duktiga Trion!

För er som undrar vem någon var som festat igår kan jag berätta att jag har ingen aning, det fanns en som drack ovanligt mycket vatten igår kväll och en som var lite halvdann i magen idag men som sagt någon förblir okänd även om jag har mina misstankar! Idag har i alla fall Trion fått både frukost och kvällsmat...

1 kommentar:

Lisa sa...

Viktor ville att vi skulle köpa en agilitytunnel. *s* Jag undrar om vi skulle få Flossan att gå genom den. Kanske om vi la lite hästkorv i den, för det gillar hon! *s*

Kram