tisdag 4 oktober 2011

Underbara trion!

Vissa dagar blir jag så där alldeles varm i hjärtat när jag tittar på min trio, med lyckotårar i ögonen! Idag var en sån dag, vi tog en härlig oktoberpromenad (tänk att man kan gå utan jacka fortfarande), när jag hade långrast från jobbet. Allt var bara så himla underbart - vädret perfekt, vacker natur, höstlöven prasslade under fötterna/tassarna, glad och pigg trio - en sån där skön känsla infann sig i kroppen, en känsla av att allt bara är perfekt! Kanske för att allt var perfekt just då!

Innan vi startade promenaden var hundarna en stund på jobbet för att hälsa på mina barn på jobbet. De längtar och frågar ofta om mina hundar. Trots att barnen var rätt skrikiga och for runt så stod Gilly och Jester helt stilla och lät sig klappas utan att knappt röra sig. Precis vad barnen på mitt jobb behöver då de kommer från kulturer som inte har husdjur och många är rädda för hundar. Vad kan då vara bättre än att träffa mina <3 <3 <3. Yougi var också med såklart men han håller sig helst bakom matte och tycker att det är jobbigt om för många barn ska klappa honom på samma gång, men ett barn i taget går bra. Så bra för barnen att se att han faktiskt är rädd för dem och inte bara de som är rädd för hundar, det kan vara tvärtom också. Mina fina tre!



Hoppa upp på stenar är skoj och alla tre ska göra samma sak på samma gång, jag hade tänkt mig en i taget...

¨

och så träna stanna kvar!


Vackraste trion <3


Vi fick gott om tid över idag innan det var dags för mig att åka och jobba igen. Vad kan vara bättre efter en långpromenad än att tillbringa en bra stund i hagen för bus!





Godissök hann vi med också, hm ser ni divan Gilly som inte ens orkar stå upp för att leta godis utan ålar sig fram...


Gilly visade fler av sina diva sidor! Det går ju inte att ligga i gräset... det fläktade mycket skönare från vinden på en upphöjd plats. Hon lever jag lovar, hon ser knappt så ut jag vet!



Jester!



Yougi!



Gilly!



Tänk vilken lycka att jag får dela livet med just dessa tre så stora underbara personligheter! Tre som för alltid kommer ha en evig plats i mitt hjärta!

Finaste prinsarna!



Inga kommentarer: