tisdag 13 mars 2012

Äntligen...

...har jag orkat mig ut på en långpromenad med Trion, 7 km blev det idag, så underbart skönt! Orken har kommit tillbaka efter influensan, jippiiii!

...kunde man gå i jeans och en fleecejacka på långpromenaden, borta är termobyxor och vinterjackan!

...har jag köpt mig en ny stegräknare! Idag blev det 22 000 steg, sen får jag lägga till några steg för cykelturerna till och från jobbet också. Min gamla stegräkare har varit trasig sen i slutet på sommaren men en stegtävling på jobbet gjorde att jag tog mig i kragen och inhandlade en ny, nu ska det räknas steg!

...är det isfritt i hagen, det bästa av allt!










Lillhusse var med i hagen, när han ser vart vi åker så säger han alltid i bilen - "me mamma". Tror allt att lillhusse tycker det är lika roligt som jag att se Trion busa! Efter hagen fick lillhusse åka med husse hem när jag och Trion tog vår härliga långpromenad.







...är vår favoritpromenadslinga skidåkarfritt och (nästan) isfritt!





Om bara husse kunde bli frisk från influenadn nu också så skulle livet känna tipptopp! Ljusare, varmare tider är på väg och det gör verkligen så gott för själen, vi ha en underbar tid framför oss bara att njuta!

1 kommentar:

Lisa sa...

Önskar att vi också bodde längre söderut, nu! Vill ha bort isen!

Kram