söndag 7 april 2013

Äntligen, bästa vännerna!

Magsjukor och allt annat som varit inplanerat i almanackor har kommit emellan men nu äntligen lyckades vi få till en promenad igen med Cliff, Ida och deras matte! Så otroligt roligt att träffas igen, fanns mycket att prata ikapp för oss tvåbenta och hundarna njöt av varandras sällskap! De är ett för härligt gäng, de allra bästa! Nu har jag en Trio mycket trötta hundar efter en härlig promenad på fyra timmar och jag är rätt trött jag också, blir en lugn och härlig söndag kväll här hemma nu.
 
Nya vägar för mig och Trion, så vackert!



 
Vackra Ida, vilken skönhet! Tänk så mycket som händer på 6 månader med kärlek och omsorg. Så fin i hullet, i pälsen och muskler på rätt ställe så roligt att se henne nu. En vacker Prinsessa som vet vad hon vill, envisheten själv, man kan inte annat än älska henne!
 
 
Gängets pajas, goa, glada Cliff och vacker som bara den!

 
Hela gänget! Måste säga att två vackra Greyflickor tillsammans är bland det vackraste jag vet, en dröm här hemma!


Ett vårtecken till hittade vi!

 
Oväder på väg in... Vi klarade oss hela promenaden trots mörka moln i kanterna men på oss sken solen hela tiden.

Inga kommentarer: