tisdag 31 juli 2012

Sista juli...

Tänk idag är det sista juli, så fort tiden går! Vet inte om det beror på att jag börjat jobba med det känns som hösten är här. Luften är frisk och det börjar bli kallt på kvällarna och på morgnarna, inte mer än 12 grader har det varit. Men fortfarande kan det bli och har varit rätt varmt mitt på dagen. Något känns annorlunda i luften i alla fall! Sen börjar mörkret komma, efter 22.00 kan man inte gå utan reflexer längre om man går där det kommer bilar. Så var det där med jobbet... det verkar som Trion tycker det är rätt skönt att våra vanliga rutiner är tillbaka, men så trött jag är! Så tidiga morgnar jag har, blir lite bättre sen när alla är tillbaka och jag inte har några öppningar men börja 6.00 ,ha en halvtimme att cykla till jobbet och sen hinna gå med Trion en 50 min... ja det blir tidiga morgnar, 3.30 ringde klockan imorse... imorgon ringer den 4.00!

Efter jobbet har jag så svårt att orka ta mig ut med Trion men de måste ut och när man väl kommer ut är det skönt, vilken tur att man har hund! Igår tog vi en härlig rask promenad på 4 km och idag tog vi en sväng förbi fotbollsplanerna för spring, svängen blev en 5 km så vi kan känna oss nöjda med både en härlig promenad och spring!

Glad Trio!


Jester


Yougi


Galenpannan Gilly

Inga kommentarer: