söndag 4 september 2011

Rocky!

Idag fick vi sällskap på promenaden av Hanna och hennes fina, fina Rocky! Det var första gången vi och hundarna träffades och det gick kanon med alla hundarna tillsammans trots att mitt gäng började med att skälla ut stackars Rocky. Vet inte vad som flög i dem då de inte brukar skälla åt andra hundar men det blev kanske lite "uppspelta" över en sån stilig kille! Det var så roligt att ha sällskap på promenaden och få prata en massa hund, hoppas vi får till fler promenader! Som avslut på vår gemensamma promenad blev det bus i hagen.

Stiliga Rocky och Flossy.



Hela gänget!


Jag, trion och Flossy vi fortsatte en bit till efter att vi sagt hejdå till Rocky, vi tog en ordentligt promenad hem! Det var verkligen en underbar dag, härligt väder. Hundarna tycket det var lite varmt med både långpromenad och bus i hagen men som tur var så hittade vi ett dike för att svalka oss i...

Mina tre de doppade tassarna och drack vatten i diket men...



Flossy nöjde sig inte med det, hon rejsade i diket, plaskade och la sig tillsut i vattnet - en liten vattenhund det här kanske!



Nu kan jag säga att jag har fyra mycket trötta hundar här hemma så nu blir det mys med sjuk lillhusse i soffan resten av kvällen! Tack Hanna för en härlig promenad och trevligt sällskap, det måste vi göra om!

Inga kommentarer: