fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!

Några bilder från vår midsommar som vi firat med nära och kära. Självklart var hundarna med och de njöt av det underbara vädret! Jester och Yougi strossade runt lösa, så duktiga - de höll sig på tomten till  torpet vi var på hela tiden trots att det inte fanns något staket  (förutom Jester som tog en racerunda...). Sally vågade jag inte ha lös eftersom hon är så ny hos oss, men hon vill bara hålla sig nära "sin familj" så hon kunde säkert strosat runt lös hon också men vi tog det säkra före det osäkra. Men mest låg nog allt hundarna i solen och njöt - ibland var det så varmt att de uppsökte skugga men mest lockade solen.

Börjar med några bilder på prinsessan!


Sally blev mycket omtyckt av min familj - här myser Sally med min syster, de två blev riktigt goa kompisar! Hoppas nu att Sally charmar familjen som vi ska besöka på söndag lika bra ;0) Hon förtjänar verkligen en egen "foreverfamilj" innan hon "boar in" sig för mycket hos oss.


Vackra goa sessan - så lugn samtidigt som hon kan vara en riktig buse =) Hon älskar att få ligga på gräsmattan och gärna rulla runt i det gröna också.



Sally sover gott...



Sen bilder på min svarta prins - Yougi! Han är så underbar - mattes goa älskling!




Jester tur - här kommer min röda prins! Mattes underbara prins som bara är så BÄST!



Prinsarna tillsammans! Finns nog inget vackrare än de två ihop - så lika men ändå så olika!






Glad midsommar!

1 kommentar:

Mamma sa...

Vilka fina bilder !! Helt underbart att få träffa och mysa med ännu en mysig goding !