söndag 2 december 2012

Vinterpromenad!

Första advent, solen skiner, snön gnistrar vit och termometern visar 11 minus, kan livet vara annat än underbart då! Jag längar bara ut på promenad såna dagar så det blev en härlig frukost för att sen hoppa i kläder för att träffa Cliff och Ida och deras matte för en härlig långpromenad. Årets första långa vinterpromenad, men det var ingen Trio idag... Jester fick vara hemma hos husse då hans tass inte klarar långa promenader än. Så tomt det var utan honom... jag älskar när de just är en Trio, lika viktiga och bäst allihopa!

Så vackert ute!
 


 
Galen Gilly, sprang och sprang och sprang, mitt galna hjärta!

 
för att sen rulla i snön!
 

 
Ja hon älskar verkligen snön!
 
 
Vackra Cliff!


 
Gilly försökte få Ida att leka men Ida tycker att Gilly är så läskig med sina lekmorrningar... Så vackra tillsammans är de, vackraste svarta sessorna!

 
Dagens gäng letar korv i snön.


Fina. söta Yougi, mitt lilla hjärta!
 
 
Väl hemma igen fick Jester en liten skogspromenad, så vackert när solen var på väg ner, klockan 14.30... Jester hade lite spring i benen han också så han fick gå lös och sprattla runt lite i snön han också. Springa fick han inte till hans stora besvikelse, en vecka kvar sen så ska tassen vara helt läkt och stygnen bort!
 
 
Min bästa Jester, mattes lilla olycksfågel!

Inga kommentarer: