tisdag 1 november 2011

Lycklig Trio!

Äntligen känner jag mig piggare! Igår tog Trion och jag en lite längre kvällsrunda i våra reflexvästar och idag har vi varit i skogen i flera timmar. Tänk att det är 1 november idag och det är 12 plusgrader ute, bara att njuta av att alla tycker om att vara ute många timmar utan kalla fingrar eller köldkramp i tassar...

Slutade tidigt från jobbet idag och skyndade mig för att hämta lillhusse från förskolan och sen hem för att packa en ryggsäck med matsäck och  sen gav oss iväg ut på äventyr. Tre timmar hann vi med i skogen innan mörkret kom (jag tycker inte alls om att det är vintertid och mörka eftermiddagar nu...), alldeles lagom när husse slutade jobba och kunde komma och hämtade oss. Vi hann hoppa och klättra i berg, äta matsäck, klättra lite till och sen bus i hagen för hundarna. Vi hade även turen att få sällskap av Storöra Sinc och min lillasyster som är på besök i stan, hundarna var överlyckliga över att träffas och oj vad de sprang och lekte.

Trion är nu en lycklig och trött Trio och matte har mycket bättre samvete!

Inga kommentarer: