fredag 1 oktober 2010

Nya stygn

Nu har Jester fått nya stygn och det ser ut att hålla riktigt bra! Jesters tratt är numera väl vadderad med silvertejp och handdukar - nu ska han inte kunna skava upp stygnen igen!

Jester är mycket trött på att behöva vara stilla efter 6 dagars vila, inget spring och korta promenader... Vilandes lurcher = galen Lurcher...

Gilly och Yougi har också fått dåligt med promenader och spring då mycket tid gått till Jester i veckan och matte har jobbat mycket... Jag ska ägna mig mycket åt hundarna i helgen! Jester får bara gå kortare promenader men Gilly och Yougi ska få låååånga härliga promenader i skogen.

1 kommentar:

Margaretha sa...

Ja, tänk vad det kan bli av en sån där liten ögonblicksgrej.Otur med stygnen men nu verkar det ju ordna sig. Du har mer än fullt upp förstår jag. Jag har ju bara mig själv och min lilla svarta dam att hålla reda på. Ha det...