måndag 9 september 2013

Slarviga...

Skulle kanske inte sagt att Ozzy är rumsren nu för det fick oss att slarva här hemma tror jag... Nu har det hänt några olyckor inne och alltid när vi varit hemma, vilket helt klart tyder på att VI slarvat. Jag vet att det hänt när vi varit hemma för vi har begränsat ytan de får vara på när de är själva till hallen på nederplan där det finns en bädd och sen trappan upp med hall och ett sovrum på övervåningen där det finns en hel dubbelsäng att sova i och 3 hundbäddar på golvet, så sovplatser har de gott om. Kissfläckarna har inte varit i de rummen kan jag säga... idag åkte sofftyget in i tvättmaskinen tex. Olyckorna är få och inte hela världen tycker jag och att det hänt en kissolycka idag kan jag förstå då det var lite kaos här hemma med en lillhusse som haft väldigt ont i öronen och hög feber, sjukhusbesök mm, på det så har lillhusse och jag varit vakna hela natten, lillhusse sov igen ett par timmar idag på dan men jag hade ingen ro, så ja vi har slarvat med att ha koll! Nu blir det skärpning igen!

Inga kommentarer: